Betalen

Informatie over betalen

Bestellen en betalen bij Boon and Luxury is 100% veilig. Op deze pagina beschrijven we hoe wij betalingen afhandelen. In de Boon and Luxury webshop accepteren we de volgende betaalmethoden:

  • iDEAL
  • Creditcard
  • Klarna betaal later
  • Klarna betaal nu
  • Klarna Slice it

iDEAL (internetbankieren)

Als je internetbankieren van ABN AMRO, ASN Bank, Triodos Bank, Van Lanschot, Knab, ING, Rabobank of SNS Bank hebt kun je direct gebruik maken van iDEAL, je hoeft je hiervoor niet aan te melden.

iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd, veilig en gemakkelijk
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
  • Betalen met iDEAL kan direct. Je hoeft geen account aan te maken of je te registeren
  • Met iDEAL hou je constant controle en overzicht op je betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in je eigen rekeningoverzicht.

Hoe werkt iDEAL?
Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaarstaat. Daarna vraagt jouw bank om een aantal gegevens in te vullen en autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling betaald is. Vervolgens kunnen wij direct overgaan tot verzending van jouw bestelde product(en).

 

Creditcard (VISA, Mastercard & American Express)

Via ons betalingsplatform kun je in een veilige omgeving betalen met je Visa, Mastercard of American Express creditcard. De meest eenvoudige manier van online shoppen: gemakkelijk, snel en betrouwbaar. Wanneer je ervoor kiest om met de creditcard te betalen vragen we je om de volgende gegevens in te voeren:

  • Creditcardnummer
  • Vervaldatum (maand / jaartal)
  • CVC-code (verificatiecode)
  • Naam kaarthouder

Zodra deze informatie is ingevoerd klik je op de knop “Versturen” en vervolgens wordt jouw bestelling doorgegeven aan ons systeem. Je zult zowel een bevestiging zien van jouw bestelling op onze website als een email ontvangen waarin jouw bestelling bevestigd wordt. Je creditcard wordt belast op het moment van levering.

Alleen de bank heeft toegang tot je creditcardgegevens. De gegeven die wij ontvangen zijn:

  • Naam
  • Adres
  • Telefoonnummer
  • Bestelde artikel(en)

Wij behandelen deze gegevens uiteraard vertrouwelijk.

Klarna

Klarna is een flexibele betaaloplossing, waarmee we jou diverse mogelijkheden voor uitgestelde betaling bieden. Betalen met Klarna is handig en veilig. Kies bij het afrekeken voor een van de volgende opties:

  • Klarna betaal later
  • Klarna betaal nu
  • Klarna Slice it

De voordelen van Klarna:

  • Je ontvangt eerst je bestelling en betaalt pas achteraf
  • Er zijn geen verborgen kosten
  • Je krijgt op tijd een herinnering als je de betaling zou vergeten
  • Het is een makkelijke en veilige manier om te betalen op het internet

Veelgestelde vragen

Waarom zou ik een doos met verloren postpakketten en retour postpakketten kopen?

Omdat het spannend, verrassend én leuk is! Ideaal als cadeau, voor jezelf of iemand anders. Lees bijvoorbeeld het blog Thuisleven – Een XL doos vol postpakketten van Boon and Luxury eens.
Daarnaast kopen ook veel mensen dozen met verloren & retour postpakketten om de items die ze vinden door te verkopen op bijvoorbeeld Marktplaats of Ebay. Je kunt eenvoudig met behulp van bijvoorbeeld Google Lens kijken wat je gevonden producten waard zijn. Check deze video van een van onze klanten waarin hij de waardes van wat hij vindt laat zien.
En wist je dat het ook nog eens duurzaam is? Vroeger werden deze namelijk vaak vernietigd🔥. Door ze een tweede leven te geven, maken wij er toegankelijke schatten van en dragen we bij aan een circulaire economie. ♻️

Is dit legaal?

Ja, volledig legaal.
Elke dag worden miljoenen pakketten retour gestuurd of onbestelbaar verklaard om redenen zoals een verkeerd adres, geen doorstuuradres, bezorging op het verkeerde adres of omdat ze niet op tijd zijn opgehaald. De oorspronkelijke kopers hebben hun geld netjes teruggekregen. De webwinkels blijven daarna eigenaar van de pakketten en verkopen deze partijen aan ons. Zo besparen zij opslagruimte en kosten en krijgen de producten alsnog een bestemming – bij jou! 😃

Waar komen de verloren postpakketten vandaan?

Deze pakketten zijn afkomstig van online retailers. De artikelen zijn binnen de zichttermijn teruggestuurd of zijn niet geleverd vanwege foutieve adressen, retourzendingen, of andere redenen.